Hotel Nevada - Ischgl
47.014781, 10.295077Beschrijving
Dit Hotel Nevada Ischgl met 4 sterren is op 100 km van de luchthaven Innsbruck-Kranebitten gesitueerd en beschikt over een geldautomaat en een valutawissel voor het comfort van de gasten.
Locatie
Dit hotel ligt op 1 km afstand van het centrum van Ischgl.
Busstation Ischgl Florianiparkplatz is gelegen binnen 10 minuten wandelen de accommodatie met 24 kamers.
Kamers
Dit hotel in Ischgl heeft een kluis, een balkon en een flatscreen TV met satelliet zenders, evenals een privébadkamer met een apart toilet en een douche.
Eten en Drinken
Nevada Ischgl biedt ontbijt in het restaurant aan. Het à-la-carterestaurant Nevada serveert het Oostenrijkse eten.
Zaken en Recreatie
Gasten kunnen genieten van sneeuwskiën, wandelen en paardrijden, of een bezoek aan een wellnesscentrum brengen of stoombaden, een Turks stoombad en een biosauna gebruiken. Het hotel biedt een skischool, een skiopslag en skiverhuur voor skiliefhebbers.
Essentiële informatie over Hotel Nevada
| 💵 Laagste kamerprijs | 264 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 200 m |
| 🗺️ Locatie beoordeling | 8.6 |
| ✈️ Afstand tot de luchthaven | 99.1 km |
| 🧳 De dichtstbijzijnde luchthaven | Luchthaven Innsbruck-Kranebitten, INN |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- In de buurt
- Restaurants
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van Hotel Nevada
-
missingHeeft een recensie op 10 apr geschrevenlocatievriendelijk personeeluitgebreid ontbijtbetrouwbaarheid wifi
Geweldige locatie vlakbij de 3-S Padratschgrat kabelbaan met directe toegang tot het ski- en wandelparadijs. Perfect voor de sportieve vakantiegangers onder ons. De ruime kamers waren erg fijn en het personeel was altijd vriendelijk. Het ontbijt was echt een goede kickstart van de dag en de après-ski in de bar maakte het helemaal af!
Af en toe was de wifi niet zo betrouwbaar, wat soms een beetje frustrerend was tijdens het plannen van onze activiteiten.
-
missingHeeft een recensie op 17 mrt geschrevenuitgebreid ontbijtvriendelijk personeelweinig speelruimte
We hebben met de hele familie een geweldige tijd gehad in dit fijne hotel. De locatie is leuk, direct naast de kabelbaan die ons naar het skigebied bracht. De ruime kamer was voorzien van alle gemakken en het uitgebreide ontbijt was een goede start van onze skidag.
Mijn vrouw zegt dat ze graag meer speelruimte voor de kinderen had gezien.
-
missingHeeft een recensie op 16 mrt geschreven
Vriendelijk personeel dat hier werkt. De kamers zijn erg schoon en hebben een mooi uitzicht. Het hotel ligt natuurlijk lekker centraal, dicht bij het Seilbahnmuseum. 😊.
-
missingHeeft een recensie op 16 mrt geschrevenvriendelijk personeelruime kamerheerlijk ontbijtonbetrouwbare wifi
ik heb een geweldige tijd gehad in Nevada. het personeel was super vriendelijk en de kamer was ruim met alles erop en eraan. het ontbijt was heerlijk en het avondeten in het restaurant was natuurlijk top!
wifi was soms niet betrouwbaar.
-
missingHeeft een recensie op 12 mrt geschrevenkamerpersoneellocatie
Kan niet meer aanbevelen for een fijn verblijf
Ruime kamer, vriendelijk personeel, de locatie is prima om de stad te verkennen met dichtbijgelegen kabelbaan die eenvoudig toegang biedt tot het skigebied.
Niets, alles was in orde.
-
missingHeeft een recensie op 11 jan geschreven
Geweldige locatie! 💫 Lekker dichtbij winkels en een supermarkt. Het personeel was best aardig.
-
missingHeeft een recensie op 25 dec geschreven
Hele fijne stek aan de rustige kant van het dorp. Zeer vriendelijk ontvangst en personeel dat echt oog heeft voor de gasten. De ruime kamer was voorzien van alle gemakken. Het uitgebreide ontbijt was top! Gelukkig het eigen restaurant met gevarieerde kaart bood prima eten. Heerlijk om na een dagje skiën te genieten van de après-ski buiten aan de bar van het hotel. Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage, wat erg handig was.
Helaas hadden we een dubbele afschrijving bij de boeking, maar dit werd snel en correct opgelost na contact met de eigenaar. Wel was er geen ruimte om onze koffers op te slaan na het uitchecken.
-
missingHeeft een recensie op 02 dec geschreven
De ligging van het hotel is perfect, aan het begin van het dorp en dicht bij de nieuwe Pardatschgratbahn. Het restaurant van het hotel is geweldig, met een uitgebreide en gevarieerde menukaart. Ondanks dat Ischgl druk kan zijn, is er meestal wel een tafeltje beschikbaar.
Het voelde als thuis, geen vermeldenswaardige minpunten.
-
missingHeeft een recensie op 29 nov geschreven
Hele fijne plek op een goede locatie. Het eten in het restaurant was echt lekker en er was genoeg keuze. En het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.
Helaas waren er wel een paar minpunten. Ten eerste was mijn boeking dubbel afgeschreven, maar gelukkig is dit wel snel opgelost na contact met de eigenaar.
-
missingHeeft een recensie op 25 nov geschreven
Lekkere maaltijden in overvloed hier. De locatie is top, met supermarkten en winkels op loopafstand. In het algemeen leuk dat er een gezellige bar Café-Bistro-Bar Kiwi op slechts 1 km afstand zit 🍹.
-
missingHeeft een recensie op 28 okt geschreven
Ik zou dit hotel zeker aanbevelen. De locatie was top, vlakbij de supermarkt en winkels. In het algemeen was het niet ver van het meer. 🌟.
-
missingHeeft een recensie op 28 okt geschreven
De kamers zijn echt schoon en hebben een mooi uitzicht. In het algemeen is de ligging top! In het algemeen zijn er genoeg lekkere ontbijtopties beschikbaar. 🌟.
-
missingHeeft een recensie op 25 sept geschreven
Kabelliften zorgen ervoor dat ik snel de berg opkom en langer van de pistes kan genieten. Genoten van de sauna en heerlijke gerechten op het menu. Gratis wifi en gebruik van wellnessfaciliteiten.
Jammer dat het geen space shuttle was die me naar boven bracht.
-
missingHeeft een recensie op 24 aug geschreven
Eind december vertoefden we in een hotel in dit mooie skidorp. We waren aangenaam verrast door de ruime en comfortabele kamer die we kregen. Het ontbijt was natuurlijk zeker de moeite waard, met een uitgebreide keuze aan lekkernijen. Gelukkig was de locatie van het hotel ideaal, dichtbij de skilift en het begin van het dorp. Het was fijn om na een dag op de piste snel weer terug te kunnen zijn in het hotel en te genieten van de après-ski in de gezellige bar.
Helaas hebben we natuurlijk een paar minpunten ervaren tijdens ons verblijf. Ten eerste hebben we problemen gehad met de betaling, waarbij er per ongeluk dubbel geld van onze rekening is afgeschreven.
-
missingHeeft een recensie op 03 aug geschreven
De locatie van het hotel was perfect, weg van de drukte van de stad en toch dichtbij genoeg om gemakkelijk toegang te hebben tot alle attracties. De kamer was ruim en had alle faciliteiten die we nodig hadden. De badkamer was schoon en goed onderhouden. Het personeel bood uitstekende service en was zeer vriendelijk. Het ontbijt was uitgebreid en smakelijk, en we genoten van het prachtige uitzicht terwijl we aten.
Het enige nadeel was dat er geen mogelijkheid was om onze koffers op te bergen na het uitchecken. Dit was een kleine tegenslag, maar het zou handig zijn geweest om deze optie te hebben.
Veelgestelde vragen over Hotel Nevada
Toeristen uit Nederland logeren vaak in deze accommodaties. Overweeg ze voor je volgende reis.
Hotel Garni Belvedere: | 191 beoordelingen | 252.09 € / nacht
Chalet Madlein: | 354 beoordelingen | 137.66 € / nacht
Hotel Garni Martina: | 356 beoordelingen | 151.42 € / nacht
Hotel Olympia: | 199 beoordelingen | 157.45 € / nacht